Kundportal I kundportalen kan kunden se nya och tidigare offerter, godkänna eller avböja.
Här kan kunden se och skicka meddelanden.
Här kan kunden hantera uppgifter om storleken på sina skattereduktioner och vem som skall kunna göra avdrag. Arbetsbeskrivningen finns här, vilken är densamma som offerttexten. Vid projekt på löpande räkning kan man välja att visa arbetsdagboken för kunden så att de kan följa med i arbetet. Man kan även välja vid löpande räkning att visa kunden de upparbetade preliminära kostnaderna.
Minskar diskussioner om fakturor.
Kunden ser även de foton och dokument man valt att visa. Filerna kan laddas ned av kunden.
Digitimz AB

Org.nr: 556625-4587
Momsregistreringsnr: SE556625458701

Kontakt
Västerleden 41, 271 44 Ystad

Telefon: 0411-55 66 50
Epost: info@digitimz.se

Öppettider:
Måndag–fredag: 08.30–17.00

©Digitimz AB 2025