KUNDPORTAL

Kundportalen ger kunden mer info om projekten. Här kan kunden se och godkänna eller avböja offerter, kommunicera via systemets meddelandeportal, se aktuella bilder tagna från projektet. För ett löpande projekt kan kunden se arbetsdagbok och upparbetade kostnader. För fastprisprojekt finns förstås inte den möjligheten. Funktionen med delad information går att slå av vid behov.

Kundportal

Kundportalen ger kunden mer info om projekten. Här kan kunden se och godkänna eller avböja offerter, kommunicera via systemets meddelandeportal, se aktuella bilder tagna från projektet. För ett löpande projekt kan kunden se arbetsdagbok och upparbetade kostnader. För fastprisprojekt finns förstås inte den möjligheten. Funktionen med delad information går att slå av vid behov.

Kontakt:
Västerleden 41, 271 44 Ystad

Telefon: 0411-55 66 50.
Epost: info@digitimz.se

Org.nr: 556625-4587
Momsregistreringsnr: SE556625458701

Öppettider:
Måndag–fredag: 08.30–17.00

Digitimz AB © 2024. All Rights Reserved.